Monday, December 20, 2010

KEHIDUPAN+ GELAGAT


Ok mari aku cerita fasal pertama kalinya menjelajah ke alam Universiti..aku rasa agak bangga jugalah tetapi lama kelamaan rasa biasa-biasa sahaja.(hmmm penat oh).Pelajar Universiti asal dapat "laptop" baru aje mulalah online tempat-tempat yang ada wireless! * tapi malas nak hadir ke kuliah ( apa kau hengat kau dah "genius" sangat hape???) tapi tak apa aku pandang aje mereka..lagi satu aku agak fed up dengan pelajar yang kurang sopan..maksud aku bagi budak2 yang terdedah sana terdedah sini..semua tu annoying sangat.. baru aku perasan banyak betul perkataan sangat yang aku gunakan di sini...( kalau tak cukup kain " baik tak payah beli baju-hishhhh idiot~") p/s: pada yang terasa masam,masin,pahit,pedas,tawar & manis tuh paham-pahamlah ya..change it people! ha! lagi satu ini fasal kaum GEDIK~ kaum gedik ini tidak kiralah wanita mahupun lelaki...pelik aku dibuatnya...?sanggup jadi gedik? kau tak geli tengok mereka berkelakuan sedemikian?behave a bit human!..mak bapak dah ajar dari kau lahir sahaja ke dunia yang penuh dengan kepura-puraan ni..jadi fikirlah apa yang baik dan buruk..ini aku nak cerita sikit..petang tadi aku pergi kedai mamak sementara perut merengek minta makanan untuk menyuntik tenaga aku kembali.. aku mengaku! memang aku keletihan sungguh tadi...aku pergi masuk toilet tuh...asal je aku masuk toilet tuh aku tak suka sebab mesti nampak satu plastik jarang yang aku sendiri tidak tahu apa yang berada di dalamnya..ngeri sungguh!aku dan kembar aku rasa takut nak "membuang saham & wee wee ( kencing ) " lantas terbantut program yang ingin aku lancarkan hahahaha takut-takut dalam plastik tu ada camera perhaps?humm tak mengapa..akan aku buka plastik tu suatu hari nanti...nanti aku sambung cerita lagi eyh.. =) from akk ana..^-^

No comments:

Post a Comment